Öppet hus 23 januari

Välkomna till öppet hus inför höstterminen 2024.

När? Tisdag 23 januari 17:00

Snart är det dags att ta emot nya elever till Da Vinciskolans lågstadieskola på Ringvägen 50 i Saltsjöbaden. Vi vill därför välkomna till vårt Öppet hus den 23 januari.

Vi startar kvällen klockan 17:00 med ett informationsmöte om starten i Förskoleklass där efter får du möjlighet att träffa lärare, fritidspedagoger och skolledning. Ta chansen att få veta mer om oss och ställ dina frågor.

I första hand vänder sig kvällen till dig med barn som ska börja förskoleklass hösten 2024 men om du är intresserad av de högre årskurserna är du naturligtvis också välkommen. Ingen föranmälan krävs.

Om du har några frågor inför Öppet hus tveka inte att ta kontakt med Rektor Jessica Skarstedt, jessica.skarstedt@davinciskolan.com.

Klicka här om du är intresserad av att ställa ditt barn i vår kö.

Välkommen!

Publicerad: 2023-11-28